Název | Zkratka | Obecné informace | Počet navštívených přednášek |
Byl pro mne přínosem | Byl pro mne obtížný | Studijní literatura byla dostačující | Doporučil(a) bych jej ostatním studentům | Počet studentů | Průběžně studuje % studentů | 1-2 | 3-6 | 7-10 | 11-14 |
Družicové, komunikační a navigační systémy | 37DRS | 2,0 | 3,4 | 3,8 | 2,4 | 34 | 55,88% | 0 | 1 | 9 | 24 |
Elektroakustika a aplikovaná akustika | 37EAA | 1,7 | 2,8 | 2,6 | 2,1 | 30 | 34,48% | 11 | 7 | 4 | 8 |
Laboratoř rádiové komunikační techniky | 37LBR | 2,3 | 3,1 | 1,9 | 3,0 | 22 | 72,73% | | | | |
Lékařská přístrojová technika 2 | 37LT2 | 1,5 | 3,2 | 3,0 | 2,1 | 22 | 45,45% | 1 | 5 | 6 | 10 |
Letecká navigace | 37LN | 1,3 | 3,4 | 3,4 | 1,7 | 15 | 20,00% | 1 | 0 | 2 | 12 |
Návrh radioel. obvodů počítačem | 37NRO | 1,8 | 3,6 | 1,6 | 1,6 | 32 | 56,25% | 8 | 8 | 7 | 9 |
Přístrojové aplikace mikroprocesorů | 37PM | 1,2 | 3,2 | 2,2 | 1,5 | 6 | 83,33% | 0 | 2 | 1 | 2 |
Rádiové systémy 1 | 37RS1 | 1,8 | 2,5 | 3,5 | 2,7 | 6 | 16,67% | 0 | 0 | 0 | 6 |
Rádiové vysílače a přijímače | 37RVP | 1,6 | 3,1 | 1,7 | 2,1 | 33 | 66,67% | 6 | 9 | 9 | 8 |
Řízení letového provozu | 37RLP | 2,2 | 4,2 | 3,7 | 2,2 | 10 | 0,00% | 0 | 3 | 4 | 3 |
Synchronizace a ekvalizace v digitální komunikaci | 37SEK | 1,0 | 2,3 | 2,0 | 1,7 | 4 | 25,00% | 0 | 0 | 0 | 4 |
Televizní a obrazová technika | 37TOT | 1,2 | 3,4 | 2,9 | 1,4 | 30 | 56,67% | 3 | 6 | 5 | 15 |
Základy komunikačních systémů | 37ZKS | 2,1 | 2,5 | 4,0 | 2,9 | 12 | 33,33% | 0 | 2 | 4 | 6 |
Zobrazovací systémy v lékařství 1 | 37ZSL1 | 1,2 | 3,2 | 2,7 | 1,6 | 12 | 58,33% | 0 | 0 | 0 | 12 |
Zpracování akustických signálů | 37ZAS | 1,7 | 2,7 | 1,9 | 2,1 | 23 | 47,83% | 7 | 4 | 4 | 7 |
Zpracování obrazu a fotonika | 37ZOF | 1,3 | 3,7 | 2,5 | 1,5 | 15 | 53,33% | 1 | 2 | 2 | 10 |
Elektronika osobních mikropočítačů | 37EOM | 1,5 | 2,9 | 3,2 | 2,1 | 13 | 15,38% | 2 | 1 | 2 | 8 |
Studiová technika | 37ST | 1,3 | 3,4 | 2,3 | 1,4 | 20 | 52,63% | 0 | 3 | 9 | 7 |
Zkratka | Cvičící | Byl(a) připraven(a) | Věnoval(a) se studentům během cvičení | Motivoval studenty | Byl ochoten konzultovat i mimo cvičení | Reagoval pružně na dotazy | Cvičení přispělo ke zvládnutí látky (vliv na zkoušku) | Cvičení považuji za nezbytnou součást výuky |
37DRS | ing. Šebek | 1,6 | 1,7 | 2,2 | 2,2 | 1,6 | 2,0 | 2,0 |
37EAA | dr. Husník | 1,3 | 1,6 | 2,1 | 2,2 | 1,7 | 1,8 | 1,7 |
37LBR | ing. Míchal, ing. Puričer | 1,6 | 1,4 | 2,1 | 1,6 | 2,3 | 2,1 | 2,1 |
37LT2 | doc. Kadlec | 1,5 | 1,3 | 1,8 | 2,4 | 1,5 | 1,8 | 1,5 |
37LN | prof. Vejražka | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,9 | 1,8 | 2,2 | 2,2 |
37NRO | ing. Dobeš | 1,3 | 1,4 | 1,8 | 1,9 | 1,4 | 1,8 | 1,8 |
37PM | doc. Skalický | 1,5 | 2,0 | 1,8 | 1,3 | 1,0 | 1,3 | 1,0 |
37RS1 | dr. Kovář | 1,3 | 1,7 | 2,2 | 2,5 | 1,7 | 1,5 | 1,0 |
37RVP | ing. Horevajová, ing. Ulovec, ing. Mikuláštík | 1,3 | 1,2 | 1,6 | 2,0 | 1,2 | 1,8 | 1,4 |
37RLP | dr. Kovář | 1,9 | 1,9 | 2,6 | 2,2 | 2,0 | 2,8 | 2,7 |
37SEK | doc. Sýkora | 1,0 | 1,0 | 1,8 | 1,8 | 1,0 | 1,8 | 1,5 |
37TOT | mgr. Páta | 1,5 | 1,6 | 2,0 | 1,8 | 1,5 | 1,6 | 1,7 |
37ZKS | | | | | | | | |
37ZSL1 | ing. Hozman, dr. Roubík | 1,2 | 1,4 | 1,4 | 2,0 | 1,2 | 1,9 | 1,6 |
37ZAS | ing. Ptáček, ing. P.Kopecký | 1,5 | 1,4 | 2,3 | 2,4 | 1,5 | 1,9 | 1,9 |
37ZOF | mgr. Páta | 1,1 | 1,1 | 1,5 | 1,7 | 1,1 | 1,6 | 1,7 |
37EOM | ing. D Kopecký | 1,8 | 1,7 | 2,1 | 2,1 | 1,3 | 2,3 | 2,1 |
37ST | ing. Bernas | 1,5 | 1,4 | 1,7 | 1,9 | 1,6 | 1,9 | 1,2 |